Alex is sexually assaulted during a party at a friend’s house. She doesn’t get to see her aggressor and that shakes her inside. Over the next year she will face guilt, disgust and shame.Alex tries to channel all that pain through theater, as she takes on the role of Medea. Meanwhile, her brother, faces anger for not having known how to protect his sister and the impulse to get carried away.