David Kolski oversees the construction of the highest tower ever built in France. Promoters’ constant pressure, crushing delivery delays, overworked employees... David lives in a hurry. One night, while returning home for dinner, he meets a woman of astonishing beauty who captivates him. He is mesmerized. This woman is Victoria. Ambitious and intelligent, beautiful and independent, human resources director for a multinational company, she runs her life as the ones of her employees, with an iron hand. Immediately, David also finds himself trapped in this fascinating system...