César a widower, and owner of a vineyard, lives in the country with his youngest daughter Luz. He is a tough man but has a kind heart. Although he’s got two more daughters, both married and with children Luz is the apple of his eye. He would do "absolutely anything" for her. Yet, César hides a terrible secret; his former, dangerous profession. A dark profession which unfortunately for him and for others he will have to take up once again to save what he loves the most.