When Violeta decides to go on a trip to India with her new boyfriend, she leaves her 9 years-old don Bernardo with her bother Pedro, an attractive homosexual dentist with no hang-ups in his relationships and his only responsibility being for himself. Now Pedro has got to deal with a whole lot of things he's never done before (school, education, etc...). Little by little, they draw closer as fondness, affection and friendship grow between them. This is something Pedro had never had with anyone else before except himself.