Sergio travels to Utrecht with his family to attend a football match. Before taking the return flight to Barcelona, he suffers a panic attack and decides to stay in Holland. Unable to provide a logical explanation to those close to him, he cuts off contact with his past. From that moment on, he will have to survive without money, a home, and without speaking the language.