In the near future, the Government aims to replace judges with Artificial Intelligence software, pledging to effectively automate and depoliticise the justice system. Carmen Costa, a distinguished judge, has been invited to assess this new procedure. However, when the software's creator is found dead, she realizes her life is in danger and that she will have to fight the powerful interests that are at play in the highest echelons of the State.