Chino and Josu are two friends around 40 years old. Together, they've been trying to hit a "pleno al quince" (a perfect score in betting) since they met at university. This weekend, they’ve correctly predicted the first 12 results, and along with their partners, Paula and Cris, they decide to watch the rest of the games unfold at Chino's family’s country house. David, a co-worker of Cris and recently divorced, joins them. As the chance of becoming rich increases with each correct result, the five of them will confront the hidden truths of their relationships and discover who they really are as individuals, leading to an unstoppable and absurd escalation of violence and bad decisions.