23 July 2018. An important date for ex-FEMEN leader Oxana Chatchko: the opening of her exhibition of blasphemous icons. Thus begins a day of wandering through Paris. Amid meetings with lovers and an art critic, and an appointment to confirm her political refugee status, memories of her past as a feminist activist, and the traumas and betrayals she suffered during her struggle, resurface. Can she rekindle her desire to live?