Germán is a driver who transports women working as slaves in brothels on the Costa del Sol. Broke and lost, he tries to get by working for his friend Cacho, who manages several of these clubs for a local mafia. One night, he is presented with what seems like a chance to change his life, but this decision will put him in more danger than ever. He has only one option left, the same one that Alina thinks about every night: to escape.