Giada and Carlo are a couple with great complicity and intimacy, while each of them pursues their own career with determination. The young and ambitious Peter fascinates Carlo, who introduces him to the family. However, when Giada sees Peter, she has an unexpected reaction and tries in every way to remove him from their home: he could bring out some unspeakable secret from her past. And yet, the truth always finds a way to come out.