Prosper, of Ivorian origin, is an Uber driver in Paris. One night, a man dies in his car. As he slips on the corpse's incredible shoes, he assumes his identity and becomes King, a charismatic man who has only one desire: to take revenge on the man who killed him. Prosper is drawn into the world of the Parisian "Sape".