Rome. Bianca and Angelica are 20 years old, best friends, and moving in together. High class, off-campus in college, they always hang out in the East Rome nightlife underground, and pipe a little too much cocaine. As their situation worsens, and relations with the outside world crumble, their friendship turns into a symbiotic and dangerous love.