Hector is a 16-years-old teenagers who has just lost his mother and who is going to live with his aunt in a house on the outskirts of Madrid. He's trying to understand this new life when Martín, his father, arrives, traveled from Mexico to meet his soon. Hector has to chose where (and with who) he wants to live.