Luca and Sara are going through a stressful time in their lives, the pandemic is at its peak and Sara, a hospital doctor, is always on call. Luca, a frustrated teacher who would like to be a writer, is the target of the cruel jokes of Sara’s father, a rich clinic owner. Luca’s frustration will be the spring that drives him to approach his new neighbour, Amanda. He spies on her and becomes a spectator of her life, but his desire for her becomes an obsession and eventually Luca decides to get closer. He will discover that it was not actually him who was spying on Amanda but the other way around….