In Palermo, there's an old, hidden neighborhood, where children play all day on a street that goes round and round, and soon become adults. At the center of the neighborhood stands an abandoned building, transformed into a secret refuge by Angelo, Mary and Rosy, where they can give free rein to their imaginations, sheltered from the glare and violence of the neighborhood. But the building will soon be demolished, and their refuge may disappear forever.