A story of intertwined lives of four characters who struggle to regain faith in themselves and in love. Natalia, a divorced mother facing financial problems, suffers an accident and reunites with Salva, who wants to leave the past behind and seeks redemption. He desires a new beginning with Carlota, who faces her past and her obsession with Omar, a composer in crisis.