Barcelona, 1913. Alma is perhaps the woman the most modern of her time. Her father, Dr. Mara, is the most prestigious brain surgeon in the country. His husband, Dr. Pardo is also her psychiatrist. During the summer, he visited Vienna, where he is at the services of the revolutionary Dr. Sigmund Freud.