In 2012, as Sophie Bredier was filming at the Saint-Louis hospital, she met Mahmoud who had been blinded and disfigured during the Egyptian revolution and who had come to France for treatment thanks to a humanitarian association. She filmed him over several months. Then he disappeared. What has become of him?