Massimo is a man on the brink of the abyss. Fate, however, has an extraordinary journey in Ancient Rome in store for him! Here, among hilarious gags and paradoxical situations, he saves Julius Caesar's life, becoming his trusted advisor. Back in the present, Massimo finds an unexpected gift.