Mariem, 53, a former estate agent, has been living at a shelter for several months. Surrounded by women in far more precarious circumstances than herself, she tries to regard her unprecedented social downfall as an immersion in real life. By the time she leaves, Mariem’s view of the world will have changed forever, enriched by all the women she has met along the way.