Cairo, a reformed criminal, enjoys his new life as a gang exit counselor. When his nephew Hamza disappears, Cairo discovers he had secretly joined his former gang. Despite his pledge to avoid violence, frustration with the police's lack of action pushes Cairo to seek help from his former underworld connections. His investigation leads him into Copenhagen's criminal scene. Despite his efforts to avoid violence, his past instincts resurface.