At 35, Laura leads a monotonous life: caring for her sick father, working in a store, sharing an apartment, and spending time with her half-boyfriend. This unusual calm is disrupted when a former colleague offers her the chance to revive an old project in the tech industry. She accepts, hoping to achieve success. On her journey to reclaim a part of herself she thought was lost, she makes decisions that shake her world, forcing her to face the cost of putting herself first.