On a bustling footbridge separating Argentina and Paraguay, where people traffic all kinds of things in a mix of Guarani and Spanish, the director meets nine-year-old Angel. Struck by his expressiveness and panache, she follows him home. Over the course of ten years, they create a film together, during which Angel will have to make decisive choices for his future.