In Guadeloupe, Chris juggles his time between drug deals, one-night stands, and motorcycle rides. When Chris draws the attention of local gang leader Odell, he entrusts Chris with a risky delivery. But on the day of the mission, Chris finds that a baby has been left at his doorstep. With the arrival of the helpless child, a race begins for Chris as he finds himself forced to make a crucial decision...