Young psychatrist Béatriz Vargas, starts to works at a remote but prestigious sanatorium. There she learns about the case of a little girl, found near the bloody corpse of a woman, in state of shock. On her first day, Béatriz manages to get an answer out of her but the day after, the young girl is found dead, her veins trashed.