Twenty-something Peng Tian returns to China after studying in London. He feels adrift. His friends are enjoying themselves, his father wanders around chanting advertising slogans, while his mother expounds her inevitable plan for his brilliant future: boss, father, business owner. Sprawled on the couch, he tries to resist the demands of a rapidly evolving Chinese society.