Ana is woman in her forties who lives with her husband FELIX and her fifteen year-old daughter MARTA. Her life is uneventful, she gives cooking classes and is learning French. She didn´t know she was going to conform to what we might call the circumstances, the reality of life. She thought everything would be simpler, that all she would have to do would be to accept or reject things as they came, but that hadn´t been the case. Every day she prepares the same toast spread with oil for Felix and makes the same journey to work where nothing new ever happens. And so it goes on, day after day, with nothing to break the monotony.