Marina, 18, orphaned at a young age, must travel to Spain’s Atlantic coast to obtain a signature for a scholarship application from the paternal grandparents she has never met. She navigates a sea of new aunts, uncles, and cousins, uncertain whether she will be embraced or met with resistance. Stirring long-buried emotions, reviving tenderness, and uncovering unspoken wounds tied to the past, Marina pieces together the fragmented and often contradictory memories of the parents she barely remembers.