High up in the breathtaking landscapes of the Swiss Alps, Pascal runs the family farm. The days go by to the rhythm of the milking of his 30-odd cows, which he cherishes with love. When Solène, a city-dweller, volunteers on his farm, she discovers the harshness of Pascal’s farming life, in contact with the land and the animals.