Antoine Toussaint is a famous, disillusioned 70 year-old crooner. On a train to Geneva where he plans to end his life, Antoine meets Victoire, a good-natured fan with a few loose wires. This unlikely encounter thwarts all Antoine’s plans, for better or worse!