Fatima, 17, the youngest of three daughters, treads carefully as she searches for her own path, grappling with emerging desires, her attraction to women, and her loyalty to her caring French-Algerian family. Starting university in Paris, she dates, makes friends, and explores a whole new world, all while confronting a timeless and heartrending dilemma: How can one stay true to oneself when reconciling different parts of one’s identity feels impossible?