Al Moon lives a solitary life on the territory of the Yurok nation in California. Surrounded by violence and ecological threats affecting his people, buried anxieties from his time in Vietnam now begin to resurface. Driven by an urge to confront his past, Al Moon embarks on a cross-country journey, moving closer to uncovering a truth that has haunted him for decades.