A filmmaker wanders with his camera through a large empty house where he spent a happy childhood. Aged 14, he was stopped in his tracks by the terrifying image of his father’s corpse, covered in a white shroud. Thirty years on, he makes his way back to the original scene. This powerful, restrained tale also weaves around the iconic figures of Ayrton Senna and Marilyn Monroe.