For two centuries now, Chorrojumo has been silently wandering the streets of Granada. The man who was once the "King of the Gypsies" waits under the scorching sun for a few coins. The limbo in which he lives is interrupted by the arrival of Anas, a young Moroccan in search of the house of his ancestors, who were the last Moriscos expelled from Granada. An ancient key is all he has left of them. Together, they begin a search through the ruins of a city in transformation.