The life of Júlia Berkowitz, a prestigious theatre director based in Barcelona, takes an unexpected turn when she decides to produce a play based on Madame de Sévigné. Júlia will have to chose between her husband — a respected and influential reviewer, her lover — the attractive programmer of National Public Theatre and the unpredictable female writer of the play about Madame de Sévigné.