Running from the ghosts of his past, Damian (35, Polish) heads to Rome searching a new life. With little money in his pocket, he arrives at Termini Station. Instead of sleeping on the ground with the homeless, he climbs to the top of a tower on the ancient Roman walls overlooking the station, making it his new home. Dreaming of becoming a singer and longing for love, Damian surrenders to Sofia, a strong and charismatic homeless woman. Their love story ignites against the chaotic backdrop of Termini, throwing Damian into the upside-down world of camaraderie and conflicts of the station's marginalized community. Here, Damian finds the family he never had. But with a fragile psyche, will he be able to forge a new life for himself in the messy whirlwind of Termini?