Kevine and Fortune, two inseparable friends, play for the same football team in Yaoundé. To achieve their dream of playing for a foreign club, they must gain recognition as female footballers. Kevine signs with a renowned team and leaves her country behind, while Fortune holds onto the hope of joining her one day.