At Stellenbosch University in South Africa, within the walls of a prestigious student residence called Eendrag, young men from all walks of life are confronted with colonial structures and traditions. 30 years after the end of apartheid, the free-born generation attempts to navigate between personal growth, cultural differences and a past still fresh in their collective memory.