On February 24th, 2022, Russia invades Ukraine. The news reaches the director, Rostislav Kirpicenko, in Paris, where he has been living for many years. The war raises questions about exile... In search of answers, Rostislav travels to Lithuania, where his grandfather settled, before returning to Dnipro, the Ukrainian town where he grew up.