Piero and Elisabeth met and married very young and created a happy family. They felt they were blessed, until the unthinkable occurred: Flavio, their eldest-born, died. Everything fell apart for Piero and Elisabetta after that. They separated, only to meet up again in Cortina; their children Denis and Sara have persuaded them to all spend Christmas together. There something else unexpected happens that triggers more soul-searching.