In the early 80', in the Chilean desert, eleven-year-old Lidia grows up in a loving queer family pushed on the edge of an unwelcoming dusty mining town. They are blamed for a mysterious illness that's starting to spread - said to be passed through a single gaze, when one man falls in love with another. In this modern western, Lidia leads a quest for vengeance, facing violence, fear and hatred, where family is her only refuge and love might be the real danger.