Unfolding global events prompt the author of the film to leave the country where she lives and works. Returning home to Armenia to search for a solution, she seeks out an example-setting icon who can show us the way forward. The museum dedicated to Sergei Paradjanov becomes a place of inspiration, from which there can be no return to toxic reality.