March is mourning his wife Nat who has recently passed away due to dust pollution. He discovers her spirit has returned by possessing the vacuum cleaner. Being disturbed by a ghost that appeared after a worker's death shut down their factory, his family reject the unconventional human-ghost relationship. Trying to convince them of their love, Nat offers to cleanse the factory. To become a useful ghost, she must first get rid of the useless ones.