Oscar Restrepo’s obsession with poetry has brought him no glory. Aging and erratic, he has succumbed to the cliché of the poet in the shadows. Meeting Yurlady, a teenage girl from humble roots, and helping her cultivate her talent brings some light to his days. But dragging her into the world of poets may not be the way.