We cannot see them. They are always by our side without us knowing it. They are our guardians and guides.... Welcome to the world of guardian angels. Paul and Léa should never have met. But they have been irresistibly attracted to each other ever since. Raphaëlle and Gabriel, two angels who have nothing in common, are forced to work together to put things right and prevent the two people from falling in love. If the angels fail, the ambitious Raphaëlle can kiss her promotion to archangel goodbye. Gabriel the smoker will be deposed and have to spend eternity on earth. Hell.