Ciro is a man in disarray after the loss of his wife. He wants to find whoever hit and killed her on the road at night. Nightly. In this search he has lost himself, the sense of time and the possibility of allowing his thirteen-year-old son Luigi to live a normal life, a boy forced to grow up quickly to keep his father from descending into hell.