At the dawn of the 20th century, Buffalo Bill’s Wild West Show rolls into Italy, peddling the myth of the American frontier and sparking the imagination of Rosa, a young woman trapped in a stifling marriage to a powerful and violent landowner. When a rodeo between American cowboys and Italian butteri ends in tragedy, Rosa flees with Santino, the daring local rider who bested the Americans. But in a world where justice is sold to the highest bidder, Buffalo Bill and others join the hunt for the bounty on Santino’s head. Rosa’s dream of freedom quickly collides with the weight of reality—and like in every good Western ballad, fate flips a coin.