When Déni inherits a small patch of land in the wild, beautiful valley of Pankissi, he sees a chance to finally build the house in the trees that he's dreamed of since he was a boy. But nothing in the rugged Caucasus is ever simple. Returning to a village just across the Chechen border where he was born - a place he barely knows - Déni stirs up old feuds, buried family dramas, and above all, the question everyone keeps asking: when, and with whom, is he finally going to get married?