A single mother and her two daughters return to Taipei after several years of living in the countryside to open a stand at a buzzing night market. Each in their own way, will have to adapt to this new environment to make ends meet and succeed in maintaining the family unity. Three generations of family secrets begin to unravel after the youngest daughter who’s left-handed is told by her traditional grandfather to never use her "devil hand”.