Sprite, 25 years old, must absolutely find a job. To start working, Sprite needs to know how to drive; but to pay his driving lessons, he needs a job. To end this vicious circle, Sprite ends up finding an odd gig: cleaning-up big parties in fancy villas around Paris. But he's quickly confronted with the hassle of taking public transportation at night in poorly-connected suburbs. Sprite's driving instructor enrolls him on a dating app to score overnight stays, and sleep closer to these villas. The only problem is that Sprite is not a big seducer...